FAQ

Staat je vraag hier niet tussen? neem dan gerust contact met ons op.

Bij alle bestellingen die je bij ons plaatst ontvangt u een BTW factuur per mail. Indien je een grotere oplage nodig heeft kunt u het beste contact met ons opnemen voor een offerte op maat.

Ook is het mogelijk om via onze website een offerte aan te vragen voor emblemen op maat. Bekijk onze pagina en vul het formulier in dat je onderaan deze pagina vindt.

Als je zelf een ontwerp hebt voor een embleem kun je deze het beste E-Mailen naar info@bleftplekke.nl. Deze voegen wij dan bij de aangevraagde offerte en zo hebben wij per bestelling een compleet dossier.

Ja, je kunt je webshop bestelling annuleren zolang als deze nog niet verzonden is. Zodra de bestelling is verzonden kunnen we dit niet meer stoppen.

Wil je toch producten annuleren? Dan zal er een retour process in gang gezet moeten worden. Je krijgt dan het bedrag van de geretourneerde producten van ons terug.

LET OP! Winkel aankopen kunnen niet terug gebracht worden voor geld. Deze kunnen wel omgeruild worden voor andere producten. Hiervoor heb je een aankoop bon nodig.

Op onze webshop is het mogelijk om te Betalen met Ideal. Ook bij het afhalen in de winkel zul je deze via ideal dienen te betalen. Zodra je betaling geslaagd is krijg je van ons een Email met een bestelbevestiging. Ontvang je deze niet? Kijk dan ook even in de spambox.

Kom je lekker shoppen bij ons in de winkel? Dan kun je betalen met de pin of met contant.

Dat hangt er van af, bij aanschaf van een van onze eigen emblemen krijg je de verzendkosten van ons. Indien je dit niet wenst hanteren wij 3 verzend klasses. Klik hier voor onze eigen emblemen.

1) post, €1,95, hiermee bedoelen we alles wat in een envelop past. Zoals bijvoorbeeld een paar emblemen.

2) Postpakket, €4,95, Dit wordt berekend voor alles wat te groot is voor een envelop maar nog wel door de brievenbus past. Zoals bijvoorbeeld een sjaal.

3) Pakket, €5,95, Hieronder valt alles wat groter is dan een brievenbusdoos. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een kiel.

Voor webshop orders streven wij er naar om je bestelling binnen 1 tot 3 dagen te versturen. Dit betekend meestal dat je het een a twee dagen later in huis hebt. 

Voor bestellingen die afgehaald worden in de winkel telt dat deze vanaf de eerstvolgende dag dat onze winkel is geopend klaar liggen. Kijk hiervoor bij het kopje openingstijden.

Maatwerk is een ander verhaal. Vanaf het officieel plaatsen van een bestelling duurt het gemiddeld 2-3 weken voordat de emblemen arriveren. Echter zien wij tegen het einde van het jaar een enorme piek ontstaan door drukte bij onze leveranciers. Het kan dan zijn dat de emblemen tot maximaal 5 weken levertijd krijgen.

Dit kan alleen met een “groot” pakket, alles wat door de brievenbus past wordt met de postbode rond gebracht. Als je een track en trace mail van ons krijgt kun je daar aangeven dat je je bezorging wil wijzigen.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij verpakken onze pakketten met uiterste zorgvuldigheid. Echter kan het soms voorkomen dat er eens wat mis gaat. Stuur een mail met belijdende foto’s naar info@pleftplekke.nl en we lossen het z.s.m. met je op.

SORRY! Gaan we oplossen. laat ons via het contactformulier weten wat er mis is gegaan.

Dat mag, Zorg dat deze in een degelijke verpakking worden opgestuurd naar het onderstaande retour adres. Graag verzoeken we je om een kopie van onze pakbon bij te voegen aan het pakketje. Zorg dat je het verzendbewijs goed bewaard tot je de terugbetaling hebt ontvangen.

Retouradres:

Bleftplekke.nl
t.a.v. Afdeling retouren
Dorpsstraat 1a
5051 CH Goirle

Scroll naar boven